Home Forums Football Manager 2012 De Krant Krant van het Jaar 2011: Blaugranas 2028/2029
Reply to this topicStart new topic
11 Pagina's V 123>»
Krant van het Jaar 2011: Blaugranas 2028/2029, FC Barcelona en Frankrijk
Jaap
plaatsen 16-12-2010, 15:10
Bericht #1
Legend Admin

Inleiding

Een x aantal dagen terug, besloot ik het eens op een compleet andere boeg te gooien. Na een succesvolle game met FC Twente, had ik de drang om te beginnen met mindere ploeg. Nou was Veendam niet de eerste club die in mij op kwam, maar wel de ploeg waarbij ik zoiets had: jep, dit gaat wat worden. Een nieuwe game was geboren. In het verleden presenteerde ik mijn kranten vooral grafisch, maar aangezien de wil er toen snel af was, probeer ik het nu meer text based.

Wel kan ik je alvast meegeven dat het idee om een krant te starten, pas kwam in het tweede seizoen. Ik kan dus weinig screens laten zien uit het eerste seizoen. De updates zoals ik ze voor ogen heb, zullen dan ook niet helemaal tot uiting komen in het eerste seizoen. Belangrijke onderdelen zoals de financiën en de selectie zijn qua informatie zeer schaars.

Transfers

Inkomende transfers

Norair Mamedov: De perfecte aanvulling op mijn selectie naast de huidige spitsen. Zal de concurrentiestrijd moeten aangaan.
Jo Sondre Aas: Heb hem gehaald op aanraden van mijn scouts. Was een welkome versterking nadat Michael de Leeuw had aangegeven geen heil meer te zien in een langer verblijf bij Veendam.

Voorbereiding seizoen 2010/2011

Op zich hebben we een aardige voorbereiding gedraaid. Het verlies tegen mijn reserves woog zwaar en even zag ik het niet meer zitten, maar het plezier kwam al snel terug. Na het 1-1 gelijkspel tegen Triestina, begon de competitie met een thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Weten hoe dit afloopt? Wees dan alert op de volgende update!

Dit bericht is bewerkt door Jaap: 06-06-2011, 17:59
Go to the top of the page

+Quote Post
Ramon
plaatsen 16-12-2010, 15:14
Bericht #2
Levende Legende Admin

Text-based vind ik alleen maar beter. Vind grafische kranten (hoe mooi ze vaak ook zijn) voor geen meter lezen. Ik heb de rare eigenschap dat ik tekst moet selecteren wil ik het goed kunnen lezen en dat kan bij plaatjes niet.

Succes bij Veendam, hoop dat het een leuke game wordt smile.gif
"People who think they know everything really annoy those of us who do"

+Quote Post
Albert-Jan From
plaatsen 16-12-2010, 15:24
Bericht #3
Wereld Sterspeler

Na een pijnlijke nederlaag tegen de reserves toch nog redelijke voorbereiding gedraaid wink.gif

+Quote Post
Michaelinho
plaatsen 16-12-2010, 16:53
Bericht #4
Levende Legende

Leuk dat jij ook een krant begint Jaap! Ben benieuwd naar de prestaties icon_biggrin.gif!

+Quote Post
BasJ
plaatsen 16-12-2010, 16:54
Bericht #5
Bassie

Leuk dat je een krant start met Veendam Jaap, jammer alleen van de nederlaag tegen de reserves.
Ach je kunt beter een iets mindere voorbereiding hebben, dan dat het straks superslecht gaat in de competitie.
Succes!

Even geen inspiratie meer?, lees één van de volgende clubgidsen eens door:

Clubgidsen gedeelte

+Quote Post
Rob
plaatsen 16-12-2010, 18:04
Bericht #6
Wereld Sterspeler

Leuk man! e-smile.gif
Ik ben benieuwd naar je prestaties bij het arme Veendam!

+Quote Post
Jaap
plaatsen 16-12-2010, 18:38
Bericht #7
Legend Admin

Inleiding
Na een korte intro, wil ik jullie snel door mijn eerste seizoen heen loodsen. Waarom? Ik wil zo snel mogelijk op een lijn liggen met mijn game. Zo kan ik jullie betere en informatievere updates voorschotelen.

Jupiler League

Na het aantrekken van Mamedov kon het seizoen beginnen. Er mocht gerust gesproken worden van een pittige opening, want in de eerste vijf speelrondes werd er al tegen Go Ahead, Cambuur en FC Dordrecht gespeeld. Toch kende het seizoen een droomstart doordat de eerste twee wedstrijden werden gewonnen. Een veel belovend seizoen leek gestart.

In de laatste maanden van het jaar werd het beste voetbal van het seizoen gespeeld. Dit resulteerde uiteindelijk in het winnen van een felbegeerde periodetitel. Dit gaf zo’n boost van voldoening, dat ik het seizoen in een ruk heb uitgespeeld. Heerlijk!

KNVB-beker

De loting van de beker zat niet mee dit seizoen. Waar menig club loot tegen een relatief makkelijke tegenstander, moesten wij direct op bezoek bij FC Zwolle. Tegen de verwachtingen in gingen we dan ook door naar de volgende ronde, waar Cambuur wachtte.

In Leeuwarden werd het een moeilijke avond. Toch konden we de winst binnenslepen na strafschoppen. We begonnen ons te ontpoppen tot een echte cupfighter. Zeker nadat bekend was geworden dat we eindelijk een thuiswedstrijd mochten spelen, begon het geloof in een enorme stunt te groeien. Het sprookje duurde voort, want ook ADO Den Haag werd aan de zegekar gebonden.

Helaas bleek Heerenveen in de kwartfinale een maatje te groot. Desondanks werd er met een tevreden gevoel teruggekeken op ons bekeravontuur.

Play-offs

Sparta kende een niet al te best seizoen, en die lijn werd dan ook vrolijk doorgezet in de play-offs. Twee zeer zwakke wedstrijden van de Rotterdammers lijden dan ook naar nog een seizoen in de Jupiler League. Dit overigens tot zeer grote vreugde van alles wat Veendam een warm hart toedraagt.

Inmiddels was het wel duidelijk dat we aan Heracles Almelo een zwaardere kluif hadden. De thuiswedstrijd ging gelijk op, maar uiteindelijk trokken wij aan het langste eind. Een paar dagen later was Heracles de betere partij in Almelo. Met kunst en vliegwerk bleven we echter overeind en konden we ons opmaken voor de Eredivisie!

Iedereen bedankt voor de postieve reacties! Dit motiveert zeker!

+Quote Post
Jan
plaatsen 16-12-2010, 18:57
Bericht #8
Levende Legende

Mooi begonnen met Veendam door meteen te promoveren uhuh.gif Ik ben benieuwd wat je kan uitrichten in de eredivisie. Heb je trouwens ook nog een interessante moederclub of dat niet?

+Quote Post
Jaap
plaatsen 16-12-2010, 19:00
Bericht #9
Legend Admin

Inmiddels heb ik een zeer mooie moederclub, maar die verklap ik nog niet! Toen ik nog in de Jupiler League speelde had ik FC Twente als moederclub. Verder niet echt van geprofiteerd, aangezien de betere talenten al uitgeleend waren. Alleen financieel heb ik er profijt van gehad smile.gif

Verder bedankt voor je reactie Jan!

+Quote Post
Albert-Jan From
plaatsen 16-12-2010, 19:40
Bericht #10
Wereld Sterspeler

Fantastisch dat je na 1 seizoen al gepromoveerd bent! smile.gif
Veel succes in de Eredivisie wink.gif

+Quote Post
Mitchell
plaatsen 16-12-2010, 19:54
Bericht #11
Kali!

Erg knap om in het eerste seizoen al te promoveren met BV Veendam, Jaap! Wel verloren van FC Eindhoven in het Jan Louwers Stadion, al is dat natuurlijk niet zo gek e-smile.gif. In de beker ook uitstekend gepresteerd! Ik ben benieuwd naar de moederclub en het nieuwe seizoen!
Tijdens de uitreiking van de Buma NL Awards' werd Django Wagner - Mijn Gevoel uitgeroepen door het Nederlands publiek tot het Beste Album van Nederland!

+Quote Post
Rob
plaatsen 16-12-2010, 21:35
Bericht #12
Wereld Sterspeler

Schitterende prestatie, Jaap e-smile.gif
Hopen dat je je selectie kunt versterken!

+Quote Post
Jaap
plaatsen 17-12-2010, 13:51
Bericht #13
Legend Admin

Inleiding

Na het succes van vorig seizoen, wacht ons een zware taak: overleven in de Eredivisie. Om deze taak te verwezenlijken, heb ik besloten om alle aflopende contracten niet te verlengen. Dat houd in dat ik op zoek moet naar een compleet nieuw elftal. Aangezien ik hier wel een uitdaging in zie en er van overtuigd ben om een betere selectie neer te zetten dan het vorige seizoen, was dit besluit snel genomen.

Voordat jullie kunnen zien of mijn missie geslaagd is, kan ik nog mededelen dat ik een nieuwe moederclub heb. Waar het vorig seizoen FC Twente was, heb ik nu de eer om de sattelietclub van Sampdoria te zijn. Ik hoop dat dit naast financiële steun, ook steun oplevert qua talentvolle spelers die op huurbasis richting Veendam komen.

Transfers

Inkomende transfers

Kelvin Leerdam: Mocht ervaring op doen bij een andere club, dus ik was er als de kippen bij. Kan zowel op de rechterflank, als op de linkerflank uitkomen.
Karim Fachtali: Deze dribbelaar kon ik transfervrij oppikken bij Almere City. Kan met zijn snelheid nog goed van pas komen.
Edgar Davids: Eigenlijk heb ik Davids puur gehaald om zijn naam. Vroeg niet al te veel salaris en kan nog zeer nuttig zijn binnen de groep.
Bart Schenkeveld: Wederom een talentvolle verdediger van Feyenoord die ervaring mocht opdoen. Zal een kans krijgen in het centrum van de verdediging.
Magnus Eikrem: In mijn zoektocht naar een creatieve middenvelder, kwam ik uit bij hem. Heb hoge verwachtingen.
Jerel Ifil: Deze centrale verdediger heeft jarenlang zijn brood verdiend in Engeland en Schotland en mag het nu op het hoogste niveau van Nederland gaan proberen.
Mitogo: Deze jonge, talentvolle spits kon ik transfervrij oppikken. Moet het met zijn snelheid en dribbels menig verdediger moeilijk gaan maken.
Abdelaziz Barrada: Marokkaanse centrale middenvelder die indruk maakt in het b-elftal van Getafe. Krijgt de kans om zich te bewijzen.
Anderson Costa: Waar veel Brazilianen zijn gezegend met techniek, heeft deze man andere kwaliteiten. Zal als stormram gaan dienen in wedstrijden waar het nodig is.
Danny Schenkel: Zal niet meer kunnen genieten van de zon in Griekenland, aangezien hij in Veendam vol aan de bak moet.
Oleguer: Mocht transfervrij vertrekken van Ajax. Daar zeg ik geen nee tegen.
Kevin Hofland: Mag min of meer wel een topaankoop genoemd worden. Zijn stats zien er nog goed uit en is nu al verzekerd van een basisplaats.
Gregoor van Dijk: Moet gaan fungeren als slot op de deur voor de verdediging. Heeft al de nodige ervaring in de Nederlandse Eredvisie, dus dat komt goed van pas.
Emanuele Testardi: Fysieke spits die op huurbasis overkomt van mijn moederclub Sampdoria.
Ismael Pelayo: Zeer talentvolle linksback waar mijn scouts lyrisch over waren. Gezien het feit dat Zaragoza en Almería ook interesse toonden, moest ik snel handelen.
Anouar Hadouir: Wie kent hem niet? Wisselt geniale momenten af met dieptepunten, maar is zeer bruikbaar voor ons.

Uitgaande transfers

Michael de Leeuw: Was ontevreden over de gang van zaken, dus mocht vertrekken. 120k vangen voor een speler die niet rendeert is nooit verkeerd voor een club als Veendam.
Rest: De rest van de spelers was overbodig.

Overig

Na succesvolle transfers op de transfermarkt, heb ik er alle vertrouwen in om rechtstreekse degradatie te ontlopen. Of mijn vertrouwen gegrond is kunnen jullie lezen in de volgende updates. Daarin behandel ik de voorbereiding, de eerste competitiehelft en de verrichtingen in de beker. Om nog een overzicht te geven met welke spelers ik het dit seizoen moet doen, een screen van de eerste selectie:

Iedereen wederom bedankt voor de reacties!

+Quote Post
Michiell
plaatsen 17-12-2010, 14:34
Bericht #14
Wereld Sterspeler

Lekker hoor, meteen promotie met Veendam! Veel succes in de Eredivisie wink.gif

"When in Rome, do as the Romans do"

+Quote Post
Albert-Jan From
plaatsen 17-12-2010, 14:37
Bericht #15
Wereld Sterspeler

Wel een sterke selectie lijkt mij, hopelijk kun je hiermee overleven smile.gif

+Quote Post
joostjuh
plaatsen 17-12-2010, 15:07
Bericht #16
Wereld Sterspeler

Goed gedaan die promotie. Ben benieuwd wat je ervan kan maken met deze selectie!

+Quote Post
Michaelinho
plaatsen 17-12-2010, 18:35
Bericht #17
Levende Legende

Erg knap dat je meteen gepromoveerd bent hoor! Misschien is het wel iets te vroeg, maar hopelijk kan je er in blijven. Je bent een echte uitdaging aangegaan door een compleet nieuw elftal neer te zetten. Hopelijk komen de automatismen vanzelf en is de selectie breed genoeg voor de Eredivisie. Veel succes icon_biggrin.gif!

+Quote Post
Miz
plaatsen 17-12-2010, 18:42
Bericht #18
Awesome

Leuk clubje dat Veendam! Ben je er zelf ook supporter van?

+Quote Post
Jesse.
plaatsen 17-12-2010, 18:43
Bericht #19
Wereld Sterspeler

Aan de ene kant is het natuurlijk een geweldige prestatie, maar aan de andere kant is het wel zwaar onrealistisch. Dat vind ik toch jammer aan het Nederlandse voetbal in FM. Handhaven in de Eredivisie moet denk ik wel lukken met deze selectie, maar Edgar Davids aan de Langeleegte XD.png Erg veel succes komend seizoen!

+Quote Post
Jaap
plaatsen 17-12-2010, 19:04
Bericht #20
Legend Admin

QUOTE(Steven @ Dec 17 2010, 18:42) *
Leuk clubje dat Veendam! Ben je er zelf ook supporter van?

Nope, maar de club komt wel hier uit de provincie, dus ergens heb ik er toch een zwak voor.

+Quote Post
Jaap
plaatsen 17-12-2010, 19:39
Bericht #21
Legend Admin

Inleiding

De selectie die ik bij elkaar heb gesprokkeld is naar mijn idee Eredivisie-waardig. Of dit daadwerkelijk zo zal zijn, zul je merken in de eerste seizoenshelft. In deze update behandel ik de voorbereiding op het komende seizoen, de eerste 17 wedstrijden in de Eredivisie en ons avontuur in de beker.

Voorbereiding

Tja, in principe hecht ik niet zoveel waarde aan de voorbereiding. Ik laat mijn assistent lekker de wedstrijden regelen en geef verder de jeugd de kans om een plek af te dwingen in het eerste elftal. Een voorbereiding in mijn game is per definitie geen leidraad voor de rest van het seizoen.

Kwalitatief goede tegenstanders zijn we in de oefenreeks niet tegengekomen, maar toch gingen we vol op ons muil tegen Freiburg. De jonge jongens hadden het duidelijk moeilijk tegen de geslepen Duitse formatie. Toch werden de rest van de wedstrijden simpel in een overwinning omgezet, al lieten we tegen de reserves van FC Twente de zege glippen. Al met al ben ik tevreden en acht ik ons klaar voor de start van het seizoen.

Eredivisie seizoen 2011/2012

Zoals je kunt zien op bovenstaande screen, gaat het meer dan lekker. Punten worden vooral aan de Langeleegte gepakt, maar dat deert niet. Zolang het seizoen op deze manier voortkabbelt, ben ik super tevreden. Er wordt uitstekend gevoetbald en we hebben de critici de mond gesnoerd. Ik besef me aan de andere kant ook donders goed dat we nog lang niet veilig zijn en dat de weg nog erg lang is...

KNVB-beker

Het zat ons mee dit seizoen qua loting en het bereiken van de kwartfinale leverde dan ook geen problemen op. Alhoewel de scores anders doen vermoeden, hadden de amateurclubs weinig tot niks in te brengen. Helaas gooide Ajax roet in het eten en was onze droom verkeken. Volgend seizoen beter.

Iedereen weer bedankt voor de reacties! Dit ervaar ik als zeer prettig!

+Quote Post
Jesse.
plaatsen 17-12-2010, 19:43
Bericht #22
Wereld Sterspeler

Dit zag ik wel aankomen, je hebt een Eredivisie-waardige selectie wink.gif 5-0 winnen in Nijmegen, knap hoor! Jammer dat je in de beker dan Ajax loot. Succes verder!

+Quote Post
joostjuh
plaatsen 17-12-2010, 19:50
Bericht #23
Wereld Sterspeler

Toch knap, al 10punten boven degradatie smile.gif

Succes jaapieeee

+Quote Post
Handzeep
plaatsen 17-12-2010, 20:32
Bericht #24
A-junior

Ziet er goed uit en je presteert ook heerlijk, GZD! wink.gif

+Quote Post
Rayen
plaatsen 17-12-2010, 21:15
Bericht #25
Wereld Sterspeler

Nette twaalfde plek hopen dat je nog wat plaatsjes kan stijgen op de ranglijst!

---------------------
C'est la vie
---------------------

+Quote Post
BasJ
plaatsen 17-12-2010, 23:23
Bericht #26
Bassie

Erg knap Jaap dat je in het eerste seizoen gelijk bent gepromoveerd met Veendam, nog knapper is dat je nu buiten de degradatiezone op een keurige plaats staat. Ga zo door!

Clubgidsen gedeelte

+Quote Post
Michaelinho
plaatsen 18-12-2010, 09:58
Bericht #27
Levende Legende

De prestaties zijn erg goed te noemen! Mooie overwinningen op NAC, NEC en Twente smile.gif! Handhaven moet wel gaan lukken icon_biggrin.gif!

+Quote Post
antilliaan
plaatsen 18-12-2010, 10:55
Bericht #28
E-pupil

Erg leuk om te lezen dat je met zo'n "clubje" lekker bezig bent. vind het opbouwen met een kleine club ook altijd heel prettig.

+Quote Post
Albert-Jan From
plaatsen 18-12-2010, 11:08
Bericht #29
Wereld Sterspeler

Knap dat je nu toch al een heel stuk boven de streep staat wink.gif
Ga zo door wink.gif

+Quote Post
Mitchell
plaatsen 18-12-2010, 12:25
Bericht #30
Kali!

Een prachtige eerste seizoenshelft Jaap! Met enkele ervaren krachten zoals Hadouir, Olegeur en van Dijkk moet het dus lukken om erin te blijven. Dat je in de beker van Ajax verliest mag niet gek worden gevonden.
Tijdens de uitreiking van de Buma NL Awards' werd Django Wagner - Mijn Gevoel uitgeroepen door het Nederlands publiek tot het Beste Album van Nederland!

+Quote Post
Jaap
plaatsen 18-12-2010, 14:46
Bericht #31
Legend Admin

Inleiding

Na de nette twaalfde plaats, zijn de verwachtingen hooggespannen. Zou Veendam voor het eerst overleven in de Eredivisie? Zelf bekroop mij het gevoel dat er misschien wel meer in zat. Play-offs om Europees voetbal? Nee, als ik realistisch kijk is dat eigenlijk een ver van mijn bed show. Om er nog maar eens een cliché in te gooien: de bal is rond.

Ohja, vanaf maart 2012 heb ik weer een nieuwe moederclub kunnen begroeten: Schalke 04. Hier ben ik zeer content mee. Aangezien de transferperiode al afgelopen was, kon ik geen nieuwe spelers begroeten.

Eredivisie seizoen 2011/2012

Zoals je kunt zien raakten we in een grote dip. We leken af te stevenen op een regelrechte afgang, maar gelukkig kwam er uit tegen Vitesse de ommekeer. Het vertrouwen groeide weer en we wisten nog redelijk makkelijk rechtstreekse degradatie te ontlopen. Dit alles omdat Volendam het nog beroerder deed.

Toch bestond de kans dat we volgend seizoen weer in de Jupiler League uitkwamen. Samen met VVV waren we veroordeeld tot het spelen van play-off wedstrijden.

Play-offs

Yeah! Handhaving in de Eredivisie is een feit. Uiteindelijk zijn we simpel op de been gebleven tegen Heracles en AGOVV. Doelstelling bereikt. Volgend seizoen wil ik me handhaven zonder het spelen van de play-offs. Op basis van de eerste seizoenshelft weet ik zeker dat het mogelijk is.

Selectie statistieken

Financiën

Ook financieel gaat het mij voor de wind. Het afgelopen boekjaar hebben we maar liefst een winst geboekt van 1.2 miljoen euro. Als klap op de vuurpijl hebben we ook nog een nieuwe hoofdsponsor weten te bemachtigen. Dit levert jaarlijks zo’n 400k meer op in vergelijking met de vorige sponsor. De toekomst ziet er rooskleurig uit!

Iedereen weer super bedankt voor de reacties!

+Quote Post
Jesse.
plaatsen 18-12-2010, 14:49
Bericht #32
Wereld Sterspeler

Oef, maar net weten te handhaven lakkah.gif Hopelijk kan je met enkele aankopen volgend jaar weer wat hoger eindigen!

+Quote Post
Rayen
plaatsen 18-12-2010, 14:54
Bericht #33
Wereld Sterspeler

Mooi dat je degradatie hebt voorkomen, volgend jaar maar gaan voor een plekje in de subtop veel succes!

---------------------
C'est la vie
---------------------

+Quote Post
Michiell
plaatsen 18-12-2010, 15:03
Bericht #34
Wereld Sterspeler

Het gaat erg lekker met Veendam moet ik zeggen! Mooi dat je degradatie voorkomen hebt wink.gif

Dit bericht is bewerkt door Michiell: 19-12-2010, 13:46

+Quote Post
frizzy
plaatsen 18-12-2010, 15:45
Bericht #35
C-junior

Heey jaap,

Gaat erg leuk met veendam. helemaal als je kijkt naar je middelen. erg leuk. Heb zelf in fm10 een game met veendam gehad. kreeg het na 3 jaar nog niet aan de praat.

Hoop dat je nog wat leuke mensen van sampdoria en schalke kunt lenen voor komend seizoen.

Heb je nog leuke talenten lopen in de jeugd of in t 2e elftal?

+Quote Post
.Thomas
plaatsen 18-12-2010, 16:19
Bericht #36
Europees Sterspeler

Net gehandhaaft. Had er meer ingezeten?
Handhaving is het eerste jaar het belangrijkst lijkt me. Hopelijk kan je volgend seizoen knallen.

+Quote Post
Albert-Jan From
plaatsen 18-12-2010, 16:33
Bericht #37
Wereld Sterspeler

Jammer dat het de 2e seizoenshelft wat minder ging, maar je wist je te handhaven icon_thumb.gif
Volgend seizoen maar proberen zonder play-offs degradatie te ontkomen wink.gif

+Quote Post
Jaap
plaatsen 18-12-2010, 16:42
Bericht #38
Legend Admin

QUOTE(Michiell @ Dec 18 2010, 15:03) *
Het gaat erg lekker met Veendam moet ik zeggen! Degradatie moet te ontwijken zijn wink.gif Succes nog.

Die heb ik ontweken zoals je kunt lezen in de laatste update. wink.gif

QUOTE(frizzy @ Dec 18 2010, 15:45) *
Heb je nog leuke talenten lopen in de jeugd of in t 2e elftal?

Mwah, niet echt. Jeugdopleiding staat op een laag pitje. Ik zal daar de komende jaren zeker in gaan investeren.

QUOTE(.Thomas @ Dec 18 2010, 16:19) *
Net gehandhaaft. Had er meer ingezeten?

Op basis van de eerste seizoenshelft had er zeker meer ingezeten. Het ontlopen van de play-offs bijvoorbeeld. Maar goed, volgend seizoen beter!

Iedereen bedankt voor reageren! smile.gif

+Quote Post
Jaap
plaatsen 19-12-2010, 13:35
Bericht #39
Legend Admin

Inleiding

Alles in en om de omgeving van Veendam is zeer content met handhaving in de Eredivisie. Zelf ben ik ook uitermate tevreden, maar tegelijkertijd weet ik dat er meer in het vat zit. Voordeel ten opzichte van vorig seizoen is, dat er nu een basis staat. Ik hoef dus niet veel spelers te halen, maar een aantal versterkingen is altijd welkom.

Transfers

Inkomende transfers

Mads Laudrup: Jonge, talentvolle middenvelder die als back-up zal fungeren. Uitstekend scoutingswerk van mijn scouts.
Ferne Snoyl: Hij mocht transfervrij vertrekken bij NAC, maar wordt in Veendam met open armen ontvangen. Komt in aanmerking voor een plek op het middenveld.
Glynor Plet: In mijn zoektocht naar een scorende spits, viel mijn oog op Plet. Heeft bij Heracles ruimschoots bewezen het niveau aan te kunnen, dus de verwachtingen zijn hooggespannen.
Noah Jaspers: De spoeling achter Oleguer en Ifil is niet al te dik, dus die ruimte mag Jaspers gaan opvullen.
Asier Del Horno: Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat hij naar Veendam wou komen. Desalniettemin ben ik zeer blij mee.
Gábor Babos: Ervaren rot die Etemadi zal ondersteunen in het proces om een volwaardige eerste keeper te worden.
Paul Verhaegh: Net als Snoyl een Nederlandse jongen die transfervrij mocht vertrekken. Voor Veendam echter een zeer bruikbare speler.

Uitgaande transfers

Hier kan ik zeer kort over zijn: iedereen was compleet overbodig.

Overig

De selectie is compleet, laat het seizoen maar beginnen! Net als vorig seizoen, spreek ik mijn vertrouwen uit om rechtstreekse degradatie te ontlopen. In de volgende update zien jullie de voorbereiding, de eerste seizoenshelft en onze avonturen in de beker. Kunnen we voor een stunt gaan zorgen?

+Quote Post
Albert-Jan From
plaatsen 19-12-2010, 13:37
Bericht #40
Wereld Sterspeler

Een paar leuke spelertjes erbij "gekregen" en er niet al te veel voor betaald wink.gif
Veel succes dit seizoen! wink.gif

+Quote Post
Jan
plaatsen 19-12-2010, 13:40
Bericht #41
Levende Legende

Aardige transfers gedaan Jaap. Handhaving moet zeker toch mogelijk zijn. Ben trouwens wel benieuwd naar Del Horno, screenshot van hem aub.

+Quote Post
Michiell
plaatsen 19-12-2010, 13:50
Bericht #42
Wereld Sterspeler

Nou ja, dan maar veel succes volgend seizoen in de Eredivsie tongue.gif Leuke spelers aangetrokken trouwens wink.gif

+Quote Post
Michaelinho
plaatsen 19-12-2010, 14:09
Bericht #43
Levende Legende

Handaving 258.gif. Wederom Heracles uitgeschakeld tongue.gif. Vervolgens de selectie goed versterkt, zal stukken beter gaan dit seizoen denk ik smile.gif!

+Quote Post
Rob
plaatsen 19-12-2010, 14:17
Bericht #44
Wereld Sterspeler

Als je kijkt naar de geschatte waardes van je spelers, dan is handhaving op zich al een moeilijk te bereiken doel tongue.gif
Succes dit seizoen, Jaap e-smile.gif

+Quote Post
Jaap
plaatsen 19-12-2010, 15:22
Bericht #45
Legend Admin

QUOTE(Jan @ Dec 19 2010, 13:40) *
Aardige transfers gedaan Jaap. Handhaving moet zeker toch mogelijk zijn. Ben trouwens wel benieuwd naar Del Horno, screenshot van hem aub.

Ben al een aardig eind verder dan dit seizoen (zo'n 1,5 seizoen), dus neem dat mee in je beoordeling tongue.gif

Del Horno

Iedereen weer bedankt voor de reacties!

+Quote Post
PJ
plaatsen 19-12-2010, 18:18
Bericht #46
PJ

Buiten Oleguer en Del Horno ken ik niemand dus moeilijk om je kern te beoordelen. Veel succes, GZD icon_thumb.gif
"It's always better to win than to lose but life is like that - you can't always win." ~~ Josep Pep Guardiola

+Quote Post
WouterB
plaatsen 19-12-2010, 18:55
Bericht #47
Wereld Sterspeler

Leuk team met een paar ervaren spelers. Hopelijk kunnen zij je verder helpen!

+Quote Post
Jaap
plaatsen 19-12-2010, 19:18
Bericht #48
Legend Admin

Inleiding

De schoenen zijn gepoetst, de noppen nog eens goed aangedraaid, het moge duidelijk zijn: we zijn klaar voor de start van het nieuwe seizoen. Het bestuur heeft blijkbaar ook hoge verwachtingen, want de doelstelling is eindigen in de middenmoot. Mooie uitdaging.

Voorbereiding

We mochten bijna spreken van een ongeslagen status in de voorbereiding, maar in de laatste oefenwedstrijd voor de start van de competitie, bracht Fortuna Sittard roet in het eten. Niet dat ik er nou heel erg mee zit, aangezien het per slot van rekening allemaal draait om de competitie.

Eredivisie seizoen 2012/2013

De jongens weten elkaar moeiteloos te vinden en dat komt tot uitdrukking in de gespeelde wedstrijden. Zoals je kunt zien gaat het uitermate lekker en zijn we vooral thuis erg sterk. Ook werd er een mooie overwinning gepakt op Ajax. Blijkbaar was dit iets teveel van het goede voor de spelers, want tegen Heerenveen en PSV werd er dramatisch gespeeld en terecht verloren.

KNVB-beker

Hoewel de kortste weg naar Europa, de beker is, lijken we niet echt gemotiveerd als we spelen tegen teams waar het er op aan komt. Jammer, want thuis van Willem II moet je toch kunnen winnen. Kan niks anders zeggen dan dat het volgend seizoen beter moet. Roep ik tot nu toe ook al elk seizoen, maar goed...

Iedereen wederom bedankt voor de leuke reacties!

+Quote Post
Albert-Jan From
plaatsen 19-12-2010, 19:20
Bericht #49
Wereld Sterspeler

In de competitie gaat het geweldig, een 5e plek is top! icon_thumb.gif
Ga zo door!! smile.gif

+Quote Post
BasJ
plaatsen 19-12-2010, 19:35
Bericht #50
Bassie

Net weer even alles langs gelopen, gelukkig ben je niet gedegradeerd Jaap!
Dit seizoen draai je erg goed in de competitie, zou tof zijn als je Europees voetbal weet te halen met Veendam! Good luck!

Clubgidsen gedeelte

+Quote Post

11 Pagina's V 123>»
Reply to this topicStart new topic

Print Versie Actuele tijd: 23-02-2012, 04:17